Lalova Official Site

silent reader[s]
Rahsia wanita part 2

24 November 2011 @ Khamis, November 24, 2011 | 0 Comment [s]

Ini sambungan daripada Rahsia wanita part 1

11 . Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita , adakalanya wanita mahu bersama kamu dalam ruang santai dan penuh gurau senda .

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan RESPON POSITIF misalnya menghubunginya melalui telefon , si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat , tetapi sebaik sahaja ganggang diletakkan , dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai 10 minit , semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut .
# Perempuan suka jual mahal !


13. Sekuntum SENYUMAN memberi seribu erti kepada wanita . Jadi , jangan senyum sebarangan . Biasalah , perempuan adakalanya cepat perasan dan hatinya cepat terbuai .

14. Jika kamu menyukai perempuan , cubalah mulakan dengan persahabatan . Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam . JANGAN gelojoh kerana wanita tidak suka lelaki gopoh !

15. Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak dia keluar , tinggalkan dia sebab dia memang tidak berminat dengan kamu .

16. Tetapi , jika dalam masa dia terus menghubungi kamu dan menunggu panggilan dari kamu , teruskan usaha untuk memikatnya sampai dapat .

17. Jangan sesekali MENEKA apa yang dirasakan . Tanya dia sendiri kerana hati perempuan sukar diramal tetapi JANGAN salahkan perempuan sebab mereka ada pusingan hormon yang tidak menentu .

18. Selepas seseorang gadis jatuh cinta , dia sering tertanya-tanya "kenapalah aku tak jumpa lelaki ini awal-awal . Dia lebih baik dari kekasih aku"

19. Kamu masih tercari-cari cara yang paling romantis untuk memikat hati seorang gadis , cubalah rajin-rajinkan diri menyelak buku-buku cinta .

20. Dalamnya cinta perempuan apabila menyelak album yang dah siap , gambar yang pertama dilihat adalah teman lelakinya . Begitulah juga kala membaca zodiak , dirinya adalah kedua selepas mengetahui hal kamu . TAHU !?

#penat type lah ! Tunggu part 3 pulak oke ? Bhaii !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!