Lalova Official Site

silent reader[s]
Rahsia wanita part 1

17 November 2011 @ Khamis, November 17, 2011 | 0 Comment [s]

Hmm . Aku rasa ny sesuai dibaca oleh semua golongan terutamanya LELAKI

1. Bila dah DECLARE , bermaksud kamu sanggup berkorban demi perhubungan ini . So , janganlah cakap "sorry , i'm not perfect for you ." Sekurang²nya , cuba la lakukan yang terbaik .

2. Apabila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya , lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf .

3. Wanita sukar untuk mencari benda dibenci tentang orang yang dia sayang . Sebab itu la , ramai wanita yang patah hati apabila hubungan putus di tengah jalan .

4. Sekiranya seseorang wanita itu jatuh cinta dengan seorang lelaki , lelaki itu sentiasa di fikirannya walaupun ketika dia keluar dengan lelaki lain .

5. Takkala lelaki yang dia suka dan cinta merenung  tajam ke dalam matanya , dia akan cair seperti COKLAT dan sering kali dia akan cuba lari dari bertatapan dengan mata anda .

6. Wanita memang suka dengan pujian tetapi selalu tidak pula tahu bagaimana mahu menerima pujian itu .

7. Jika kamu tidak sukakan gadis yang sukakan kamu separuh mati , tolak cintanya bebaik .  Takut bila dia buat keputusan , macam² boleh jadi .

8. Sekiranya seorang gadis mula menjauhkan diri drpd kamu selepas kamu tolak cintanya , biarkan dia untuk seketika . Sekiranya kamu masih beranggapan dia as kawan anda , cuba tegur dia pelahan-lahan .

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa . Muzik , puisi , lukisan , tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka .

10 . Jangan SESEKALI memberitahu wanita yang mereka ini langsung TIDAK berguna . Sesiapa puns mungkin akan terasa , terutamanya orang yang kamu sayang .

#Hargailah wanita yang berada di sisi anda . Nantikan sambungan rahsia wanita part 2

Label:


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!