Lalova Official Site

silent reader[s]
Andai ini takdirnya ....

27 November 2011 @ Ahad, November 27, 2011 | 0 Comment [s]


Awak ,
Napa awak ta bgtau saya yang awak dah couple ?
Napa awak tipu n sembunyikan dari saya ? 
Napa awak tak jujur ?
Saya mengharapkan sebuah kejujuran daripada awak .

Awak ,
Awak nak tahu tak ?
Saya putus dengan xboyfie saya semata-mata kerana awak .
Awak nak tahu tak ?
Saya terpaksa lukakan hati dia semata-mata kerana awak .
Saya tahu dulu saya yang besalah sebab da tinggalkan awak .
Saya minta maaf sangat-sangat .
Saya tak sedar keputusan saya tu akan menyebabkan ada hati yang terluka .

Awak ,
Sekarang bila saya sedar yang saya amat menyayangi awak , awak plak pergi meninggalkan saya .
Sekarang baru saya menyesal kerana melepaskan seseorang yang amat bermakna dalam hidup saya .

Awak , andai itu takdirnya ,
Saya ucapkan ,
Semoga awak bahagia dengan ACY BARU awak .
Saya akan cuba melupakan awak .
Saya akan cuba untuk berhenti menyayangi awak .
Selamat tinggal awak :'(

* Untuk awak mr.rick , maafkan saya kerana tak dapat terima awak lagi seperti yang saya sebutkan di --> SINI <--

** Untuk sesiapa yang baca ny , sayangi lha pasangan anda sebaik mungkin . Pertahankanlah hubungan yang terjalin selama ini adar tak jadi macam hubungan aku ny :')

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!