Lalova Official Site

silent reader[s]
Jika cinta itu bukan milik kita

21 November 2011 @ Isnin, November 21, 2011 | 0 Comment [s]


Awak ,
maafkan saya jika saya telah menyakiti hati awak . Tapi  , bukan niat saya untuk lakukan semua itu . Saya tahu awak amat menyayangi diri ini . Terima kasih awak .

Awak ,
maafkan saya kerana mengecewakan awak . Saya tahu susah untuk awak melepaskan saya walaupun sudah dipujuk rayu . Tahu kah awak ? Saya pun menyayangi awak . Tapi , kita memang tak boleh nak bersama lagi . Entah kenapa .

Awak ,
saya harap awak dapat mencari seseorang yang jauh lebih baik daripada saya . Saya nak awak menyayangi dia sepertimana awak menyayangi saya . Saya tak sempurna untuk awak . Lupakan saya sebagai acy awak . Ingati saya sebagai kawan baik awak .

Maafkan saya .

Luahan hati ,
Nora shygs 

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!