Lalova Official Site

silent reader[s]
From me to youuu ...

08 Jun 2013 @ Sabtu, Jun 08, 2013 | 0 Comment [s]


Abang , dari apa yang sayang tahu , abang seorang yang periang dan sukar difahami .. Kadang2 ketawa dan kadang2 pendiam .. Adakala sayang nak luahkan perasaan sayang pada seseorang tapi tiada orang yang dapat memahaminya . Hanya mak dan tuhan saja yang tahu . Sayang tahu , kasih sayang seseorang tu kita tidak tahu menilainya . Mungkin kita masih muda dalam hidup ini . Dengan keadaan yang ada sekarang ni hati kta cepat berubah . Kadang2 sayang sukar untuk menjawab sesuatu soalan dan kadang2 sayang perlu pertolongan seseorang seperti ahli keluarga dan orang yang dekat dengan sayang .. Namun , sayang perlu kuatkan semangat sayang walaupun hati sayang sakit , setiap malam sayang menangis kerana abang . Sayang terlalu menyayangi abang dengan sepenuh hati sayang .



Kepadamu kekasih hati , kepadamu aku berserah . Gunalah akalmu sebijaknya untuk menyelesaikan masalah diantara kita . Kerna aku tidak berdaya lagi untuk semua ini . 
Kepadamu kekasih hati , kepadamu aku setia . Tidak mungkin untuk aku berpaling dari cintamu . Bagiku , hanyalah kau yang aku cintai . 
Kepadamu kekasih hati , maafkanku di atas segala salah dah silapku . Aku juga manusia biasa yang bisa membuat kesilapan .
Kepadamu kekasih hati , esok merupakan hari kelahiranmu yang ke-18 . Aku mendoakan agar kau dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki dan bisa memilih siapa yang terbaik buatmu . Aku cuma hanyalah kekasihmu yang sedang keliru dengan sikapmu .
Kepadamu kekasih hati , sekian sajalah coretanku untuk kali ini . Moga engkau bisa mengerti apa yang tersirat didalam hatiku ini . Moga kita dapat berjumpa lagi dilain waktu . 

Sekian ... 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!