Lalova Official Site

silent reader[s]
Bukan mudah ...

26 Jun 2013 @ Rabu, Jun 26, 2013 | 0 Comment [s]


Setelah 2tahun aku menjalinkan cintaku bersama bekas kekasihku yang kalian sendiri mengetahuinya dan takperlu lah aku sebutkan lagi namanya , akhirnya hubungan aku dengan si dia putus jua . Mungkin tiada jodoh diantara kami . 2tahun itu bukanlah suatu hubungan yang singkat . Terlalu banyak suka duka pahit manis yang pernah kami lakukan bersama . 
Ke sana ke mari ada saja bayangan dia namun aku kuatkan semangat aku . Aku ingin melupakan dia . Namun aku hanyalah manusia yang lemah bila menghadapi ujian Ilahi , tiap malamku ditemani air mata . Lova pemberiannya ditatap dan dipeluk . Bertapa aku merinduinya hanya Allah sahaja yang tahu . Enam hari berlalu , aku nekad untuk tidak menangis lagi kerana dia . Aku ingin melupakan kenangan-kenangan aku bersama dia . Biarlah kenangan itu beransur-ansur pergi lalu menjadi sejarah dalam hidupku . 
Namun aku tetap menyayanginya dan menjaga dia dari jauh . Biarlah kawannya menjadi mata dan telinga aku untuk mengetahui keadaan dia . Tak mudah untuk aku melupakannya . Aku mengenali dia bukan sehari dua , aku hampir masak dengan perangai dia . Mungkin di mulut dan di mukabuku aku boleh menipu dia tapi bukan dihati aku . 
Buat masa sekarang , biarlah aku fokus kepada kerja aku yang bakal bermula pada 1 Julai ini . Yang pastinya aku akan menunggunya tapi kali ini aku tidak akan terlalu berharap . Aku takut aku yang akan terus merana nanti . 

- SEKIAN DAHULU CORETANKU INI -

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!