Lalova Official Site

silent reader[s]
Bebas dari PLKN ,

30 Mei 2013 @ Khamis, Mei 30, 2013 | 0 Comment [s]


Hi , bertemu lagi kita dalam entry kita yang seterusnya . Well , aku baru balik dari Langkawi ahad lepas . Harini baru rajin nak type entry baru . Hihii ... Pada yg tktau tu , aku baru ja tamat latihan PLKN . Yeayy ! I'm free ....Sbenarnya tak la teruk sangat p PLKN tu . Sajaa ja buat teruk . TAPI , muka aku dah BURN okay . Huaaa ~ cheq malu ! 

Sedikit sebanyak aktiviti kat sana ialah , seawal 5.30pg aku kena bangun gosok gigi , basuh muka mua and amek ayaq smbhyg utk ke surau smbhyg subuh secara berjemaah . Pagi2 buta lagi kena panjat tangga dah p surau . Then lepastu ada PT pagi like senaman pagi mcmtu laa . Selesai ja PT pg , breakfast pulak . Tapi budak2 dorm aku amek peluang tu utk nak MANDI ! hihi ... Then lepastu ada la masuk kelas and belajar apa yg patut . Bagi aku , kelas la yang paling MEMBOSANKAN ! Bukannya apa , blajaq cam budak2 . Herr ~ Then 12.30tghari waktu makan laaa . Tunggu lagiii . Dengaq ja azan zohor , smbhyg berjemaah pulak kat surau . Naik turun tangga lagi . Atoyy -_- Then 2.30ptg ada xtvt lagi , kadang-2 kawad . kadang-2 xtvt apa lagi ntah . Lupa dah aku . Hehe , Then 5.30 riadah , time tu la aku rasa boleh rest . Yelaa , aku bukan mnat pun sukan2 nih . Rehat jela tepi padang nuh . Malam pulak ada solat and rollcall jaaa . 

Macam tu la rutin aku tiap2 hari bila dok kat situ . Malas nak taip byk2 . Just type yang mana ingat jaaa . Hehe , Bye ! See you soon !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!