Lalova Official Site

silent reader[s]
Countdown ...

17 Mac 2013 @ Ahad, Mac 17, 2013 | 0 Comment [s]


Ahad , hari yang paling membosankan bagi aku . Aku pun tak pasti kenapa . Yang pastinya , aku memang bosan . Tujuan aku kali ini menaip di dalam blog aku yang comel ni *perasan* adalah mungkin ni artikel terakhir sebelum aku ke Program Latihan Khimat Negara ( PLKN ) di Langkawi , Kedah pada 31hb Mac ni .Barang-barang nak ke sana semua dah siap , cuma bagasi ja tak ambil lagi dekat Makcik kesayangan aku tu . Lagi 2minggu lagi kan , tapi aku ni dah malas nak menaip , so bila aku bosan ni aku taip la . Hihi ^_^ 

Oh ya , aku ada geng nak pergi sana nanti , Wada nama dia . Tak la aku kekok sangat nanti kan . Yela , bila aku buat muka biasa atau diamkan diri mesti orang cakap aku menyombong . Tak faham betul aku . Cuba awak berkawan dengan saya dulu , baru awak tahu saya ni sombong ke tak ... Mungkin dengan lelaki saya menyombong la , sebab saya dah ada boyfriend . Maaf yerr ! Sambung balikk , Cik abang aku pun dapat juga , tapi dia kena dekat Kem Syruz ja . Dekat sangat ... :( 

Terasa berat hati sangat nak tinggalkan orang2 yang aku sayang . *Alahh , 3bulan ja pun !* Ramai cakap macam tu tapi diorang tak tahu ... Dalam 3 bulan tu boleh jadi macam2 . Aku takut dengan hubungan aku , takut kawan-kawan mula menyombong dengan aku , takut jadi apa2 dekat mak ayah aku . Aku sayang diorang ... Diorang dah jadi sebahagian dari hidup aku . Tapi untuk Cuie , aku letakkan 100% kepercayaan aku dekat dia . Dalam percintaan mesti ada kepercayaan dan kejujuran kan ? Waktu macam ni lah kita boleh tengok pasagan kita ni setia ke tak dekat kita dan InsyaAllah aku tidak aku berselingkuh . Aku sayang dia :')

Oh yaa , hampir terlupa aku . Keputusan SPM aku keluar dalam beberapa hari ja lagi . Ya Allah , takutnya aku . Apa la keputusan aku nanti yaa ? Harap2 lulus . Aminnn ~ Aku tak berani nak target apa2 sebab masa buat exam dulu , aku memain jaa . Hm , bila dok fikir ni lagi buat aku takut . Soo , sampai disini saja la dulu . Sampai bertemu lagi di entry seterusnya . Bye , Assalamualaikum !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!