Lalova Official Site

silent reader[s]
Happy Birthday to me :)

23 Januari 2013 @ Rabu, Januari 23, 2013 | 0 Comment [s]


Hai , lama rasanya aku tak mengemaskini blog aku ni kan . Maklum la , malas nak menaip sekarang ni . Untuk pengetahuan pembaca , kemarin merupakan ulang tahun kelahiran aku yang ke - 18 . Ramai ucap kat aku . Terima kasihh yang tak terhingga . Kemarin jugak aku keluar dengan cuie . P mana ? P Prangin mall lah . Pagi kemarin cuaca mendung ja . Macam nak hujan ja . Tapi birthday punya pasal , kami keluar jugak . Dalam pukoi 1 tengahari mcm tu baru la kami memulakan perjalanan . Janji keluar pukoi 12.30 tghari tapi biasalah perempuan kalau bersiap . Lamaa tau !
Perjalanan kami mengambil masa lebih kurang setengah jam dari Batu Maung . Yela , dengan nk cari jalan lagi , parking la . Maklum la 1st time p Prangin naik motor . Hehe ... Sampai ja Prangin tu , aku tukar la pakai wedges . Aku bukan biasa sangat pakai kasut tu time berjalan lama-lama ni . Sakit kaki tau ! Sampai hari ni masihh terasa . Tempat pertama kami tuju ialah wayang lah . Kami tengok cerita 3am . 

Masa show pukoi 2.20 pm , jadi p teman cuie makan . Tak sempat nak breakfast sebelum keluar tadi . Tepat jam 2.15 pm kami pun tengokkk la wayang . Agak seramm taww . Selesainya tengok wayang , kami jalan-jalan la dulu . Aku nampak seutas ramtai , lawaaaa ! Apa lagi , beli laa . Hehe ... Perut pun dah mintak diisi . Aku pun bgtau kat cuie , 'Abang , jum p makan !' . Cari KFC jenuhh . Dahla pakai kasut tinggi . Alahai ~ Dah selesai makan tu , jalan-jalan lagi sambil cari rokok . Biasa la lelaki , takboleh hidup tanpa rokok . Untuk penghisap rokok je laa yee . Habis satu Mall kami pusing , ajak laa p Pantai  Queensbay . Lepak2 pulak kat situ . Sambil2 tu tangkap la gambar budak ni . Almaklum la , dia tak suka tangkap gambar .
.
.
.


Hensem kan ? Jangan dipuji , kembang nanti . Hehe ... Ohya , tak lupa jugak nak tangkap gambar kami dua . Tangkap sendiri tak elok , so cuie dengan hati keringnya suruh sorang bangla ni yang tengah jalan dengan member dia tangkap gambar kami ...
.
.


Nampak sangat aku pendek . Malu ... Agak dah jemu lepak kat Queensbay tu , kami ambil la keputusan untuk balik . Sampai ja belakang rumah dia , dia suruh tunggu sebab nak bagi hadiah . Aku pun tunggu jela . Bila dia sampai ja kat aku , makk aii . Besarr nya ! Dia ucap la happy birthday banyak2 kali lepastu dappp ! Habiss penuh dgn tepung dekat aku . Aduyaiii ! Jahat betull dia ni . Apa lagi dia tu , gelak sakan la . Nak bawak motor pun terpaksa tebalkan muka . Dah la p.malam kemarin . Balik2 tu , takdan nak bukak tudung lagi aku dah bukak hadiah tu . Yeay , dapat teddy bear satu . Nama dia Lova Bear . Comell kan nama dia 
.
.
Rasa macam nak nangis ja . Terharu gila . Apa2 pun terima kasih sayang untuk segalanya kemarin . Iloveyouusomuch !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!