Lalova Official Site

silent reader[s]
Persiapan hari raya aku .

12 Ogos 2012 @ Ahad, Ogos 12, 2012 | 0 Comment [s]


Hai dan Assalamualaikum . Lama dah tak update blog ny . Last update bulan April . Naik berhabuk da blog . 

Tak lama lagi seluruh umat Islam di dunia akan menyambut Hari Raya Aidilfitri . Termasuk la aku . Tahun ni tema baju kurung aku warna ungu sama dengan cuie mia baju melayu . Baju kurung aku sepasang ja sbb aku jarang pakai baju kurung . Semua kelengkapan aku da siap . T-shirt , jaket , seluar jeans & kasut . Complete ! Bak orang putih kata . Hihi . Kueh raya pulak aku dgn mak aku tgh dok buat . Ada 3jenis kueh lagi . Oh ya , macam tahun2 sebelum ny , aku tetap beraya kat kampung . Tapi , tahun ny lain sikit rasanya sebab arwah tokwan aku da dijemput Tuhan . Redha jela kan . 

Okay , di kesempatan ny aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri . Maaf zahir dan Batin andai aku ada buat salah dengan kawan2 aku yg tengah baca ny . Mana la taw kan tak sengaja terlepas cakap ka apa ka . Kita bukan sedar pun kan . Hihi , okay la . Bye !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!