Lalova Official Site

silent reader[s]
Kelemahan awak bukan segalanya (:

14 April 2012 @ Sabtu, April 14, 2012 | 0 Comment [s]

Bukan mudah untuk aku mencintai seseorang yang pernah hadir dalam hidupku . Yaa ! Tipu lah kalau aku kata aku tak pernah mencintai , begitulah dengan korang kan ?
Setiap daripada kita pasti inginkan sesuatu yang berbeza daripada pasangan kita , begitulah jua bagiku .

Awak , awak tahukan betapa sayangnya saya dekat awak . Tiada lelaki lain yang mampu menandingi awak . Setiap saat saya mengingati awak . Setiap detik saya mendoakan kesejahteraan awak . Awak , tiap kali saya merajuk pasti saya mahu di pujuk . Perempuan mana yang tidak mahu dipujuk . Saya pun mahukannya . Saya tahu awak malu pujuk saya secara berdepan atau masa kita onthephone . Tapi , tak salahkan sekali sekala awak hakis perasaan malu itu demi saya . Saya bukan mencari kelemahan awak , saya cuma inginkan sesuatu yang berbeza daripada awak . Can i get it from you dear ? Tak salahkan ?
Awak ? Awak tahu tak ? Awak adalah nafas bagi saya , tanpa awak bolehkan saya hidup ?
Awak adalah jasad bagi saya , tanpa awak dimanakah saya boleh menumpang ? Macam mana pun awak , banyak mana pun kelemahan awak , awak tetap untuk saya . Tiada apa yang mampu menghalang saya untuk terus menyayangi awak sampai akhir nafas saya . Saya sayangkan awak 


* Nukilan yang dibuat datangnya dari hati dan bukan direka semata-mata . Tolong jangan diumpatkan jika tidak suka . Harap maklum ! Just be yourself ,

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!