Lalova Official Site

silent reader[s]
Awak segalanya !

24 April 2012 @ Selasa, April 24, 2012 | 0 Comment [s]


Ramai kata cinta sejati sukar dicari . Yaa ! Memang sukar kalau malas nak mencari , hehe :D
Dekat sekolah aku saja boleh tengok mua pakat2 ada pasangan masing2 . Jangan kata dalam sekolah , dalam kelas aku saja dah ada 3pasangan termasuklah aku .

Semalam , aku ajak cuie mesej mcm mana mula-mula kami start mesej sesama kami . Masa tuh aku tak aktif10 lagi num dia . So , aku suruh dia tunggu sampai pukoi 12am sebab aku dapat hoticket free . Tak sangka pulak dia tunggu kan . So , kami pun mesej2 . Sejak tu lah hubungan kami berkembang . Oke , stop takat tu (:

Hari ni dekat Sunway Mutiara , cukup2 membuatkan aku gelak tak henti dengan perangai dia yang 'masuk ayaq' tuh . Aku takmau naik kat taman , lepas tu dia sanggup dukung aku . Aww , aku suka sangat . Then , bila aku dok at buaian dan dia hayun , tetiba aku terhayun tinggi . Tercium pulak kepala aku dengan gigi dia . Auww , seriously saket ! Dalam saket2 pun di susuli dengan gelak tawa . Lepas tu , kami main hambat2 . Kebetulan handset dia dok pasang lagu 'Suaraku Berharap' taktau betoi ka tak tajuk dia . Sweet sangat time tu . 

Awak adalah segalanya bagiku . 
Awak adalah gelak tawa saya .
Awak adalah tangisan saya .
Awak adalah sedu sedan saya .
Awak adalah penguat diri saya .
Awak adalah segalanya bagi saya .

Mungkin mereka yang tak mengenali aku akan kata ayat-ayat aku terlalu mengada . Tapi , aku luahkan apa yang aku rasa .

-SEKIAN-


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!