Lalova Official Site

silent reader[s]
You're Mine

16 Februari 2012 @ Khamis, Februari 16, 2012 | 2 Comment [s]


Cinta tidak hadir jika tiada insan yang mempunyai perasaan suka sama suka .
Cinta tidak hadir jika seseorang tidak berani meluahkannya .
Cinta hadir dengan sebuah keikhlasan dan kejujuran untuk mengenali seseorang itu .

Begitu juga aku yang telah mempunyai seseorang yang menyayangi dan mencintaiku . Walaupun hubungan aku dengan si dia belum menjangkau setahun seperti orang lain yang telah lama bercinta , tetapi aku tetap bersyukur kerana dipertemukan dengan si dia .
Dia telah membuatkan aku belajar untuk setia . Untuk menerima seseorang dengan seadanya tanpa memilih paras rupa , harta kekayaan , kebendaan dan sebagainya .
Dia membuka pintu hatiku untuk menerima seseorang itu dengan ikhlas . Munngkin dia tidak sempurna di pandangan sesiapa , tapi dia sempurna dimataku .
Layanan dia membuatkan aku lebih menyayanginya . Tak sanggup untuk aku melepaskan dia buat kali ketiga . Tak sanggup untuk aku mengalirkan air mata kesedihan tapi aku rela mengalirkan air mata untuk kebahagiaan .
Dia adalah Mohammad Syukri B. Khamar yang telah menjaga aku selain daripada ibubapa aku . Dia adalah orang yang menyayangi aku selama ini . Aku tak pernah melarangnya daripada bergaul dengan kawan sekelas dengan kami . Kerna aku tahu , dia milikku . Dia kepunyaanku . Tiada sesiapa yang mampu untuk menandingi dia di dalam hatiku . Aku bahagia memilikinya .
Hanya kejujuran , kesetiaan dan kepercayan yang mampu untuk mempertahankan sesebuah perhubungan yang ikhlas .

Written by : Cik Nora

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!