Lalova Official Site

silent reader[s]
School day getting closer

17 Disember 2011 @ Sabtu, Disember 17, 2011 | 0 Comment [s]


Hello reader and blog . Rindu awak la blog . Bersawang da awak . Tapi , saya ada tukar kale awak kan . Hehe . Oke, ry ny saya updatekan awak taw .

FYI , school holidays ada lagi dalam 2minggu kan . Hm , rasa sat ja nak skolah kan ? Tapi , takpa lah , bole jumpa kawan-kawan + cikgu-cikgu . Tak sabaq rasanya nak p skula . Hehe .

Cuti² sekolah ny hampa buat apa ? Ada aktiviti yang menarik tak ? P melancong ka , climbing o whatever la . Hmm , mesti seronok ryte ? Cuti sekolah kali ny , aku banyak menghabiskan masa dengan kerja ja . Stat 29/11 - 24/12 aku kerja dekad satu kilang ubat ny . Oke la tu kan , daripada dok rumah goyang kaki . Sekurang-kurangnya duit dapat , masa terisi . FYI lagi , aku bekerja besama-sama dengan mr.rick aku , zamrey , eyna n dyla . Syiok keja skaly dengan mr.rick aku , sekurang-kurangnya tektap ary dapat jugak aku menatap muka dy tu . ekeke !

Hampa da beli dah buku sekolah and kasut sekolah bagai ? Aku dah beli dah kasut sekolah and sewaktu dengannya . Baju + beg skula ja tak beli taon ny , sebab taon depan da last skolah . Well , aku SPM victim next year . Herr ~ serammmmm niyh ! Hehe . Takpa-takpa . Watlek jaa . Taley xcited sangat . Takod fail pulokk ! Oke la . Malas na type pepanjang . Bhaii !
Jangan menilai seseorang sekiranya anda sendiri tidak mengetahui sikapnya . Sesungguhnya sikap anda itu akan menimbulkan kemarahannya .

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!