Lalova Official Site

silent reader[s]
Akhirnya aku berjaya !

21 Disember 2011 @ Rabu, Disember 21, 2011 | 0 Comment [s]

Finally aku berjaya lupakan si 'DIA' yang telah membuatkan aku sayang gegila aah dekad 'DIA' tu .
Caranya senang ja . meh kita tengok !

1- aku takpenah dah khol + texting dia walaupun SEKALI !

2- tektap hari aku fokuskan dengan mr.rick aku ja .

3- yakin bahawa mr.rick memang ada when i need him .

4- aku padam mua memory yang ada at aku time kaple nun dy

5- aku pikiaq , takperlu lah kita menunggu pada yang tak sudi sedangkan ada oqank yang sayang at aku lagi .

Hm , dy bukan untuk aku . Mr.rick untuk aku . Iloveyou bhiy + mr.rick + budak sepet !

Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Holla ! I'm Nora . Thanks for coming here . I'm twenty one years old . Nice to meet you here !


Navigations!

Diary Me Site


Let's Talk!


Big Thanks

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : norasayangg
Best View at GOOGLE CHROME!